
Wersja limitowana bez fabrycznej homologacji drogowej na ciągnik rolniczy, wspomaganie EPS, napęd 2WD/4WD, blokada dyferencjału
Dwumiejscowe modele Side By Side Yamahy otwierają furtkę do świata przygód. Czteromiejscowy Wolverine X4 może podwoić tę przyjemność!
Pełnowymiarowe fotele z wysokim oparciem pomieszczą cztery dorosłe osoby, dzięki czemu pojazd ten świetnie się sprawdza podczas dłuższych wypadów terenowych ze znajomymi. Kompaktowe podwozie zapewnia niezrównany poziom zwinności i zwrotności, a potężny, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 850 cm³ dostarcza wystarczający moment obrotowy do łatwego kontrolowania pojazdu w skomplikowanym terenie przy małych prędkościach.
Dzięki niezwykle płynnie działającej skrzyni biegów Ultramatic i autorskiemu układowi napędowemu On-Command ze zmiennymi trybami 2WD, 4WD i blokadą mechanizmu różnicowego, Wolverine X4 gwarantuje jeszcze więcej kontroli i pewności.
114 000,00 zł* Bez homologacji
121 000,00 zł* Homologacja T1
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Parallel Twin, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność | 847 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 82 mm x 80,2 mm |
Stopień sprężania | 10,5 : 1 |
Układ smarowania | Sucha miska olejowa |
Układ paliwowy | Mikuni fuel injection with Drive by wire, dual 36mm throttle bodies |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Napęd | On-Command® 2WD, 4WD, 4WD z blokadą dyferencjału |
Napęd końcowy | Wał |
Układ przedniego zawieszenia | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 221 mm of wheel travel with spring preload adjustability |
Układ tylnego zawieszenia | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 226 mm of wheel travel with self-leveling shock absorbers |
Hamulec przedni | Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem |
Hamulec tylny | Hamulec postojowy zamontowany na wale, Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem |
Ogumienie przednie | MAXXIS MU75, AT26 x 8-12 |
Ogumienie tylne | MAXXIS MU76, AT26 x 10-12 |
Długość całkowita | 3 100 mm |
Szerokość całkowita | 1 519 mm |
Wysokość całkowita | 1 960 mm |
Rozstaw osi | 2 100 mm |
Minimalny prześwit | 273 mm |
Min. promień skrętu | 4,5 m |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 754 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 35 l |
Olej | 4,4 l |
Część załadunkowa | 71 kg |
Układ kierowniczy | Rack and Pinion Steering Assembly with Electric Power Steering |
Towing capacity | 900 kg |
Instrumentation | Digital LCD meter with fuel gauge, speedometer, odometer, trip meter, maintenance meter, hour meter, 2WD/4WD/Diff-Lock Indicator, L/H/N/R gear indicator, parking brake indicator, engine warning light, water temperature warning light and gauge, Battery |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN