TRACERA 7 GT napędza jeden z najbardziej udanych silników Yamahy – jednostka o pojemności 698 cm3, wykonana w technologii crossplane i spełniająca normę Euro 5, która zapewnia wysoki, liniowo przyrastający moment obrotowy. Dzieki niemu TRACER 7 GT idealnie trafia w gusta kierowców takich jak Ty, oferując sportowe emocje, daleki zasięg i wszechstronność oraz niepowtarzalny charakter.
TRACER 7 GT to motocykl sportowo-turystyczny z krwi i kości, który daje prawdziwą przyjemność podczas dynamicznej jazdy w każdym przypadku – od długich tras przez weekendowe wycieczki za miasto, aż po dojazdy do pracy. 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT umożliwia sparowanie ze smartfonem przez aplikację MyRide. Na wyposażeniu standardowym są 20-litrowe sztywne kufry boczne, a także wysoka szyba oraz luksusowa kanapa zapewniająca wygodę o każdej porze roku, nawet przypadku jazdy przez cały dzień.
TRACER 7 GT jest napędzany silnikiem Yamaha CP2 o pojemności 690 cm3, który spełnia normę Euro 5 i ma wyjątkową charakterystykę momentu obrotowego. Tą sprawdzoną jednostkę zamontowano w lekkiej i kompaktowej ramie. A o komfort w dłuższej trasie dba wysoka przednia szyba. Dzięki tym cechom Yamaha oferuje najlepszy motocykl średniej klasy dla kierowców, którzy kochają emocje i potrzebują niezawodnej maszyny na długie podróże a także na codzienne dojazdy po mieście.
Dwie lampy LED i nowoczesne owiewki nadają TRACEROWI 7 GT dynamiczny i sportowy wygląd, który wyróżnia go spośród innych motocykli tej klasy. Dostępny jest również szeroki wybór oryginalnych akcesoriów Yamahy, za pomocą których można dostosować motocykl do własnych potrzeb.
47 000.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54,0 kW (73,4 KM) @ 8750 obr./min |
Limited power version | 35,0 kW 7 500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm (6,93 kg-m) @ 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 4,3 l/100km |
Emisja CO2 | 100 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24,8º |
Wyprzedzenie | 90 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 142 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Opona tylna | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Długość całkowita | 2 140 mm |
Szerokość całkowita | 806 mm |
Wysokość całkowita | 1 290 mm |
Wysokość siodełka | 840 mm |
Rozstaw kół | 1 460 mm |
Minimalny prześwit | 140 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 196 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17,0 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,0 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN