Nowe wcielenie modelu MT-10 SP dostarczy Ci niesamowitych wrażeń z jazdy. Zmodernizowany silnik CP4 zgodny z normą EURO 5 jest najmocniejszy w całej linii Hyper Naked, a półaktywne, elektroniczne zawieszenie i zaawansowane technologicznie systemy wspomagające motocyklistę są zwiastunami nowej, fascynującej ery w dziedzinie układów bazujących na „ride-by-wire”.
Ten kultowy agresywny hyper naked jest pierwszym na świecie motocyklem wyposażonym w elektronicznie sterowane zawieszenie Öhlins z sześcioma trybami pracy. W trybie półaktywnym siła tłumienia jest automatycznie dostosowywana do warunków jazdy, co zapewnia maksymalną stabilność zawieszenia podczas hamowania, przyspieszania i pokonywania zakrętów.
Aby umożliwić pełne wykorzystanie większej mocy i momentu obrotowego silnika o pojemności 998 cm3, w motocyklu zamontowano 6-osiowy moduł bezwładnościowy (IMU), który kontroluje trakcję, uślizgi, unoszenie przedniego koła, hamowanie silnikiem i siłę hamowania. Model MT-10 SP jest wyposażony w 3-częściową, dolną owiewkę i przewody hamulcowe w oplocie, a inspirowany wyścigami dynamiczny schemat kolorystyczny Icon Performance i wykończenie w jakości premium sprawiają, że ten model jest po prostu idealny.
87 000.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 998 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 79,0 mm x 50,9 mm |
Stopień sprężania | 12 : 1 |
Moc maksymalna | 122,0 kW (165,9 KM) @ 11 500 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9 000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 6,83 l/100km |
Emisja CO2 | 159 g/km |
Rama | Diamond |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy, Ø 43 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 120 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º |
Wyprzedzenie | 102 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 120 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Opona tylna | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Długość całkowita | 2 100 mm |
Szerokość całkowita | 800 mm |
Wysokość całkowita | 1 165 mm |
Wysokość siodełka | 835 mm |
Rozstaw kół | 1 405 mm |
Minimalny prześwit | 135 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 212 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 4,9 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN