Pierwszy model MT-09, którego premiera odbyła się dziesięć lat temu, wprowadził z powrotem ekscytację i czyste emocje do motocyklowego świata, dając początek rewolucji Hyper Naked, która wszystko zmieniła.
Radykalnie nowa maszyna z wysokim momentem obrotowym i super zwinnym podwoziem: oto motocykl inny niż wszystkie. Połączenie silnika CP3 o wysokim momencie obrotowym z agresywnie wyprofilowaną owiewką sprawia, że model MT-09 jest jednym z najpotężniejszych motocykli Yamahy.
Poczuj ten niesamowity moment obrotowy silnika EU5+ CP3 o pojemności 890 cm3, z przeznaczonymi głównie dla fanów wyjazdów na tor wyścigowy, ulepszonym trybami jazdy , które można indywidualnie dostosowywać do różnych warunków jazdy i charakterystyki toru. Występujący tylko w modelu SP widelec KYB z goleniami o śr. 41 mm, wykończony powłoką DLC w kolorze złotym, sparowano z w pełni regulowanym, tylnym amortyzatorem Öhlins, aby zapewnić jazdę w najbardziej wyrafinowanym stylu Hyper Naked.
Osiągnij wyższy poziom skuteczności hamowania dzięki zaciskom Brembo Stylema, które zapewniają większą precyzję działania oraz lepsze wyczucie dźwigni. O jakości wersji SP świadczy jej ekskluzywny wygląd inspirowany designem R1M i wyposażenie klasy premium z wahaczem ze szczotkowanego aluminium. A bezkluczykowy system Smart Key wyznacza nowy standard technologiczny wśród modeli Hyper Naked.
59 000.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 890 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 78,0 mm x 62,1 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 87,5 kW (119 KM) @ 10 000 obr./min |
Limited power version | Niedostępny |
Maksymalny moment obrotowy | 93,0 Nm 7000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 5,0 l/100km |
Emisja CO2 | 116 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 24º40' |
Wyprzedzenie | 108 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 117 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Opona tylna | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Długość całkowita | 2 090 mm |
Szerokość całkowita | 820 mm |
Wysokość całkowita | 1 145 mm |
Wysokość siodełka | 825 mm |
Rozstaw kół | 1 430 mm |
Minimalny prześwit | 140 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 193 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14 l |
Pojemność zbiornika oleju | 3,5 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN