Całkowicie nowy WR450F zapewnia dzięki nowemu mocnemu silnikowi oraz gwarantującej zwrotność nowej ramie i zwartej konstrukcji nadwozia, wywodzącej się z modelu YZ450F, osiągi umożliwiające wygrywanie wyścigów połączone z najlepszą w klasie wszechstronnością i legendarną niezawodnością.
Szeroki zakres oddawania mocy można dostroić dzięki zainstalowanej aplikacji Wi-Fi Power Tuner. Natomiast dzięki zwartej i zapewniającej zwrotność ramie nośnej model WR450F 2019 jest w każdych okolicznościach najdoskonalszym i najbardziej kompletnym motocyklem enduro. Jest to motocykl do wszystkich zastosowań, od wyścigów enduro po rajdy, jazdę w terenie i przejażdżki rekreacyjne.
Nowe wytrzymałe i odporne na zużycie wytłoczone elementy graficzne
Całkowicie nowy silnik o pojemności 450 cm3 o zoptymalizowanych ustawieniach
Nowy zamontowany na kierownicy przełącznik regulacji trybu silnika
Modułem CCU, umożliwiający korzystanie z aplikacji Power Tuner
Zmodernizowane zawieszenie KYB®, zapewniające stabilność i płynność jazdy
Nowa lekka rama typu Bilateral Beam oparta na modelu YZ450F
Nowe lekkie, smukłe i agresywne nawozie oraz reflektor
Zapewniający smukłość i centralizację masy zbiornik paliwa o pojemności 7,9 litra
Nowe osłony i obudowa filtra powietrza zapewniająca łatwy dostęp
Wytrzymała nowa płyta osłonowa i nowy czujnik prędkości
Nowe wąskie i niższe siedzenie, zapewniające lepszy dostęp
Wytrzymałe nowe sprzęgło, przekładnia pięciobiegowa o długich przełożeniach
42 500,00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 449 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 97,0 mm x 60,8 mm |
Stopień sprężania | 13,0 : 1 |
Moc maksymalna | - |
Maksymalny moment obrotowy | - |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny i nożny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Rama | Pół-podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 310 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 27º10 |
Wyprzedzenie | 116 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
Skok tylnego zawieszenia | 317 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 270 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Opona przednia | 90/90-21 54M |
Opona tylna | 130/90-18 69S+M |
Długość całkowita | 2 175 mm |
Szerokość całkowita | 825 mm |
Wysokość całkowita | 1 270 mm |
Wysokość siodełka | 955 mm |
Rozstaw kół | 1 480 mm |
Minimalny prześwit | 320 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 119 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 7,59 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 0,90 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN