
Model Ténéré 700 Rally, wyposażony w technologię wywodzącą się z rajdów, w tym w pełni regulowany widelec KYB o długim skoku ze wzmocnionymi rurami, płytę pod silnikiem o grubości 4 mm, lekkie, ząbkowane podnóżki z tytanu oraz smukłe owiewki, jest naprawdę poważną maszyną Adventure. Wyróżnikiem tej wersji Rally jest unikalna, inspirowana historycznymi rajdami kolorystyka ze złotymi obręczami kół i kultowym designem speed block Yamahy, uzupełniona o wysoko zamontowany przedni błotnik znany z pustynnych rajdów.
Nowa kanapa na wysokości 910 mm, przeprojektowany zbiornik paliwa oraz zmodyfikowana obudowa sprzęgła oferują większą elastyczność podczas jazdy w terenie. Kokpit z wyświetlaczem TFT o przekątnej 6,3 cala w wyjątkowym układzie „Raid”, który w najtrudniejszym terenie pokazuje tylko najistotniejsze informacje. Prezentowany w stylu rajdowego roadbooka, oferuje jeden z trzech możliwych układów i zaledwie jeden ze sposobów, w jaki można spersonalizować swoje wrażenia z jazdy i dostosować je do panujących warunków.
54 500.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | łańcuch |
Rama | Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Odwrócony widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 230 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 220 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
Opona przednia | 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Opona tylna | 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Długość całkowita | 2 370 mm |
Szerokość całkowita | 935 mm |
Wysokość całkowita | 1 490 mm |
Wysokość siodełka | 910mm |
Rozstaw kół | 1 595 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN