
Ténéré 700 jest napędzany wielokrotnie nagradzanym silnikiem Yamaha CP2 o pojemności 690 cm3, który został specjalnie dostosowany do tego modelu. Model Ténéré 700 na rok 2025, wyposażony teraz w elektroniczną przepustnicę YCC-T, oferuje szereg funkcji pozwalających dostosować komfort jazdy do każdych warunków dzięki dwóm trybom, Sport i Explorer, umożliwiającym wybór najlepszej charakterystyki mocy i momentu obrotowego, zgodnie z Twoimi potrzebami. ABS i TCS można również wyłączyć, aby zapewnić kierowcy pełną kontrolę, co jest szczególnie przydatne na luźnych nawierzchniach. Żaden inny motocykl typu adventure nie zapewnia tak holistycznej równowagi między mocą a kontrolą. To rajdowa maszyna, zaprojektowana do stawiania czoła wszelkim przeszkodom.
Najnowsza wytrzymała stalowa rama Ténéré 700 jest solidna i zaprojektowana tak, aby zapewnić kontrolowaną i emocjonującą jazdę w różnych warunkach. Regulowane zawieszenie o długim skoku oraz szprychowane koła o dużej średnicy zwiększają prześwit i umożliwiają zachowanie sportowej pozycji podczas jazdy, zarówno na szosie, jak i w terenie, niezależnie od tego, czy wybierzesz pozycję stojącą, czy siedzącą. Efektowne, lekkie nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcy ochronę przed najtrudniejszymi warunkami pogodowymi, a wszechstronny wyświetlacz TFT o przekątnej 6,3-cala już na pierwszy rzut oka dostarcza wszystkich niezbędnych informacji.
49 900.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Rzędowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 689 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 80 mm x 68,6 mm |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | łańcuch |
Rama | Rama z rur stalowych, podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Odwrócony widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 210 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 200 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny, jednotarczowy, Ø 245 mm tarczowy |
Opona przednia | 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Opona tylna | 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR |
Długość całkowita | 2 350 mm |
Szerokość całkowita | 935 mm |
Wysokość całkowita | 1 455 mm |
Wysokość siodełka | 875mm |
Rozstaw kół | 1 595 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 litrów |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN