Wersja bez fabrycznej homologacji drogowej na ciągnik rolniczy, wspomaganie EPS, napęd 2WD/4WD, blokada dyferencjału,
Kodiak 700 to pojazd użytkowy sprawdzający się w najcięższych warunkach. Zaprojektowany z myślą o rolnictwie, leśnictwie i zastosowaniach przemysłowych zapewni najwyższe osiągi w atrakcyjnej cenie.
Wyposażony w silnik o pojemności 686 cm3 i wysoki moment obrotowy, kompaktowe podwozie i miękkie, komfortowe siedzenie — ten niezwykły quad może przewieźć 140 kg ładunku, nie licząc kierowcy, i uciągnąć nawet 600 kg.
Dzięki precyzyjnej przekładni Ultramatic® CVT i mechanicznemu układowi 2WD/4WD świetnie sobie poradzi z ciągnięciem dużych ładunków, a elektryczny układ wspomagania kierownicy dostępny w modelu z EPS i jeszcze więcej wygodnych funkcji w wersji SE znacznie ułatwiają codzienną pracę.
66 000.00 zł* Bez homologacji
70 500.00 zł* Homologacja T3B
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 686 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 102,0 mm x 84,0 mm |
Stopień sprężania | 10,1 : 1 |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Układ paliwowy | Elektryczny wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Napęd | On-Command® 2WD/4WD/z blokowanym dyferencjałem |
Napęd końcowy | Wał |
Układ przedniego zawieszenia | Niezależne, podwójne dwuramienne, Skok 180 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Niezależne, podwójne dwuramienne, Skok 230 mm |
Hamulec przedni | Podwójny hydrauliczny tarczowy, chłodzony powietrzem |
Hamulec tylny | Multi-disc wet rear brake in rear gearcase |
Ogumienie przednie | Maxxix MU19 AT25x8-12, steel wheels |
Ogumienie tylne | Maxxix MU19, AT25x10-12, steel wheels |
Długość całkowita | 2 070 mm |
Szerokość całkowita | 1 180 mm |
Wysokość całkowita | 1 240 mm |
Wysokość siodełka | 860 mm |
Rozstaw osi | 1 250 mm |
Minimalny prześwit | 275 mm |
Min. promień skrętu | 3,2 m |
Pojemność zbiornika paliwa | 18,0 litrów |
Pojemność zbiornika oleju | 2,6 litrów |
Bagażnik przedni | 50 kg |
Bagażnik tylny | 90 kg |
Układ kierowniczy | Typ Ackermann z elektrycznym układem sterowania (wersja EPS) |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN