GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
THE MASTER OF ADVENTURE CZYLI DOKĄD TYLKO ZECHCESZ!
V-Strom ma uznaną renomę i został przez lata przetestowany jak niewiele innych motocykli z tego segmentu. Suzuki ma liczne grono fanów, bo daje prawdziwą wolność. Chcesz jeździć nim do pracy? Nie ma problemu! Potrzebujesz maszyny, która zawiezie cię za horyzont i w dodatku tylko po bezdrożach, z daleka od autostrady i miejskich ulic? V-Strom 1050 to Suzuki dla Ciebie! Sprawdzony, solidny, wytrzymały, na wszystkie pory roku i na każdą drogę. Dosłownie i bez przenośni.
V-Strom 1050 jest na co dzień, na drogi twardsze lecz też takie nieco gorszej jakości. Wszechstronność tej maszyny gwarantuje prześwit 16,5 cm, ale też odpowiednio wytrzymałe podwozie i mocny silnik. Motocykl ma aluminiowe podnóżki i osłonę silnika z tworzywa. Pod względem funkcjonalności czy elektronicznych systemów wspomagających kierowcę jest godnym następcą Suzuki V-Strom 1050XT, które wprowadzono do sprzedaży w roku modelowym 2020.
W 1988 roku w pustynnym rajdzie Paryż-Dakar zadebiutowało Suzuki DR-Z800. Przedni błotnik tego wyczynowego motocykla jest znakiem charakterystycznym terenowych maszyn rodem z designerskiego centrum Suzuki w Japonii. Nowy V-Strom 1050 – zaprojektowany z dbałością o poprawę komfortu podczas długodystansowych wypraw – pozostaje wierny sylwetce protoplasty ze świata cross-country.
Mniej informacji
75 200 zł* Rok modelowy 2024
74 600 zł* Rok modelowy 2023
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
Maksymalny moment obrotowy | 100 Nm / 6000 obr./ min |
Pojemność skokowa | 1037 cm3 |
Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym |
Przełożenie wstępne | 1,838 (57/31) |
Przełożenie końcowe | 2,411 (41/17) |
Zawieszenie - Przód | Odwrócone teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe |
Zawieszenie - Tył | Wahacz wleczony, sprężyny śrubowe, amortyzator olejowy |
Hamulce - Przód | Tarczowe podwójne |
Hamulce - Tył | Tarczowe |
Opony - Przód | 110/80R19M/C 59V |
Opony - Tył | 150/70R17M/C 69V |
System zapłonu | Elektroniczny |
Zbiornik paliwa | 20,0 l |
Ilość oleju (całkowita) | 3,5 l |
V-Strom 1050 jest wyposażony w grzane manetki, poszerzoną stopkę boczną, aluminiowe kufry boczne wraz ze stelażem i zamkami (dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych – srebrnej lub czarnej). Pakiet przydaje się na dłuższych dystansach, ale też sprawdzi się podczas jazdy przy gorszych warunkach pogodowych. Dodatkowe elementy zostały precyzyjnie zaprojektowane, nie wpływają na pewność prowadzenia czy stabilność motocykla.
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN