Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

390 DUKE

THE CORNER ROCKET

Gdy wsiądziesz na zupełnie nowy KTM 390 DUKE na rok 2024, cały świat zewnętrzny stanie się Twoim prywatnym torem wyścigowym. Dzięki wyjątkowej zwrotności, lekkości prowadzenia i mocnym osiągom ten mięśniak wagi średniej jest gotowy do pokonywania wszelkich zakrętów. Model KTM 390 DUKE 2024, wyposażony w najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, zupełnie nową ramę, regulowane zawieszenie i nowy, agresywny wygląd, jest prawdziwym królem asfaltu.

CENA:

28 339 zł* Cena regularna - rocznik 2024
26 900 zł* PROMOCJA tylko do 31.05.2024 !!!

Kontakt ws. modelu Wypożycz motocykl Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

DUKE THEM

OUTSTANDING STYLE

POWERFUL, SMOOTH-RUNNING SINGLE

LOW FUEL CONSUMPTION

EVERYTHING UNDER CONTROL

  • RAMA

    Nowa, dwuczęściowa konstrukcja obejmuje zupełnie nową stalową, kratownicową ramę główną i odlewaną ciśnieniowo aluminiową ramę pomocniczą. Tylny amortyzator jest teraz zamontowany mimośrodowo, co umożliwiło zastosowanie większego airboxa, jednocześnie zmniejszając wysokość kanapy i jeszcze bardziej poprawiając agresywność sylwetki DUKE’a. Projektanci ramy położyli nacisk nie tylko na wygląd, ale przede wszystkim na dynamikę pojazdu przez zwiększenie sztywności skrętnej, poprawę zwrotności i czucia podwozia. więcej

  • WAHACZ

    Nowy, zakrzywiony wahacz odlewany z aluminium tworzy solidną i trwałą platformę dla tylnego zawieszenia, z bezpośrednim mocowaniem amortyzatora, które jest przesunięte w bok, aby uzyskać bardzo rasowy wygląd. Dzięki temu uzyskano również więcej miejsca na nowy tłumik nadający maszynie wyjątkowy charakter. więcej

  • UPSIDE-DOWN FORK

    The KTM 390 DUKE's high-quality upside-down fork from WP Suspension uses the latest open-cartridge technology, which offers impressive advantages because of its easy maintenance, simplicity and small amount of components. Therefore, it’s lightweight, rugged and has a broad spectrum of use for all demands, from relaxed cruising to hammering around on closed circuits. więcej

  • WIDELEC

    Z przodu widelec WP APEX 43 mm typu open cartridge o skoku 150 mm utrzymuje wszystko w ryzach, z regulacją dobicia i odbicia.

  • KOŁA I OPONY

    W celu zmniejszenia masy w newralgicznych miejscach modelu KTM DUKE na rok 2024 poczyniono znaczne postępy pod względem redukcji masy nieresorowanej przez zastosowanie lekkich kół i przyczepnych opon Michelin. Efektem jest nie tylko poprawa ogólnych właściwości jezdnych, ale także szybsze wchodzenie w zakręty i mniejsze obciążenie elementów roboczych, takich jak osie i łożyska. więcej

  • HAMULCE

    Na przednim kole model KTM 390 DUKE ma tarczę hamulcową o średnicy 320 mm z nowymi czterotłoczkowymi zaciskami radialnymi. Nowa konstrukcja uwzględnia większe tarcze pozwalające obniżyć temperaturę roboczą, a także zwiększyć odporność na ścieranie i wydłużyć okres eksploatacji klocków. Na tylnym kole zamontowano tarczę hamulcową o średnicy 240 mm, z zupełnie nowym dwutłoczkowym zaciskiem, który ma takie same zalety jak na przednim kole. Standardowym wyposażeniem są także systemy Cornering ABS i SUPERMOTO ABS. więcej

  • DESIGN

    At first you notice that LED headlight. That aggressive front. That predatory stance. When you come closer, you feel its steel fuel tank and various high-quality cast parts. In the end you realize that the design and production standards of this bike were set sky-high. Just like the KTM 1290 SUPER DUKE R, who’s little brother this bike is very proud to be. Or is it the other way around? więcej

  • ERGONOMICS

    This is not a toy bike. It is a genuine motorcycle. The KTM 390 DUKE provides plenty of space and freedom of movement and has a knack for relaxed touring, alone or two-up, as well as committed cornering. Unsurpassed operability and large contact surfaces ensure optimum control and maximum feedback, while the upright, relaxed seating position provides a perfect overview all day long. więcej

  • MENU SWITCH

    Different modes for the various assistance systems can be selected using an illuminated menu switch on the left side of the handlebar. It's very simple and intuitive: "up" and "down" through the menu selection, select the desired menu item with the right button or go a step back with the left. Job done. Race on. więcej

  • ENGINE

    The KTM 390 DUKE's state-of-the-art, single-cylinder engine with twin overhead camshafts once again underlines KTM's development strength. The latest materials and production technologies not only deliver the bike's bountiful torque and punchy acceleration, but also good manners in everyday use and outstanding fuel economy. And thanks to the balancer shaft, this Euro 4 compliant single is as smooth as it is strong. więcej

  • POWER & TORQUE

    A bike as compact and nimble as this one, deserves to pack a solid punch. With 32 kW (44 hp) and a dry weight of just 149 kg, we did it justice. Thanks to the ingenious intake and exhaust system, the 46 mm throttle body and the meticulous fuel injection system, this strong stroker is ready to leave the rest of the traffic behind at the twist of your wrist. więcej

  • CYLINDER HEAD

    Exactly like they do in the 1290 SUPER DUKE R, the four valves in the cylinder head of the 390 DUKE are actuated by two overhead camshafts and ultra hard, carbon coated cam followers, providing reliability and longevity despite the engine’s high power output. więcej

  • EXHAUST SYSTEM

    In order to meet the latest Euro 4 emission restrictions and sound regulations, the 390 DUKE gets an entirely new  exhaust, including link pipe and silencer.

  • A2 LICENSE

    The KTM 390 DUKE matches all the A2 driver´s license requirements and thanks to its high power-to-weight ratio, it’s one of the most dynamic options out there for new riders.

  • RIDE BY WIRE

    It’s the guarantee of a smooth throttle response, more than simply the absence of a throttle cable. The 390 DUKE’s ride by wire ensures perfect application of the readily available and plentiful torque. It also electronically translates the throttle commands of the rider into throttle valve positions perfectly suited to the riding conditions. więcej

  • SLIPPER CLUTCH

    Not only does the slipper clutch open when the engine back-torque becomes too high, it also assists when you open up the throttle. The former prevents annoying rear wheel chatter when braking sharply or decelerating – and gives the wheel just that bit of braking for a controlled rear wheel slide. The latter allows the clutch to be pulled and controlled with just one trigger-happy finger – which saves energy when riding. więcej

  • FUEL TANK

    The 13,4 l steel fuel tank not only provides the rider with perfect knee contact, but also with a long range. Even when you ride as fast as you dare, thanks to its economical engine.

  • INJECTION

    The intricate engine design, state-of-the-art injection electronics and the close-ratio, 6-speed transmission not only help the KTM 390 DUKE to achieve impressive performance, but also extremely low fuel consumption. At the same time, thanks to the regulated catalytic converter, it produces only minimal emissions. więcej

  • TFT DISPLAY

    As an absolute first in its class, the 390 DUKE boasts a glorious TFT display. This multicolor combination of relevant information presents all relevant data in a clear-cut, uncluttered way. As you rev the engine, the display bars change color, either spurring you on or telling you to back off when the engine’s still cold. The display also automatically adapts its illumination to the ambient light. więcej

  • KTM MY RIDE

    A smartphone can be tethered to the bike, giving you full control over incoming calls and an audio player. All the information pops up on the bike´s display as you manage this optional extra with the menu switch, keeping your hands where they belong. On the handlebar. więcej

  • LED HEADLIGHT

    Form and function are integrated beautifully in the 390 DUKE. Take the LED headlight for example, a highlight in this bike’s design and a clear referral to the 1290 SUPER DUKE R. It combines optimal illumination of the near field with maximum light output. And the parking light, which consists of 20 LEDs, ensures that the motorcycle is perceived better and is more differentiated by other traffic users, thus offering massive safety benefits. więcej

Specyfikacja

Engine
Design 1-cylinder, 4-stroke engine
Displacement 373.2 cm³
Bore 89 mm
Stroke 60 mm
Power in KW 32 kW
Starter Electric starter
Lubrication Wet sump
Transmission 6-speed
Primary drive 30:80
Secondary gear ratio 15:45
Cooling Liquid cooled
Clutch PASC™ antihopping clutch, mechanically operated
EMS Bosch EMS
CO2 emissions 80.2 g/km
Fuel consumption 3.46 l/100 km
Chassis
Frame design Steel trellis frame, powder coated
Front suspension WP upside-down Ø 43 mm
Rear suspension WP monoshock
Suspension travel (front) 142 mm
Suspension travel (rear) 150 mm
Front brake Four-piston radial fixed calliper, brake disc
Rear brake Single-piston floating calliper, brake disc
Front brake disc diameter 320 mm
Rear brake disc diameter 230 mm
ABS Bosch 9MP two-channel ABS (disengageable)
Chain X-Ring 5/8 x 1/4"
Steering head angle 65 °
Wheelbase 1357 ± 15.5 mm
Ground clearance 185 mm
Seat height 830 mm
Tank capacity (approx.) 13.4 l
dry weight 149 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części KTM

Części, akcesoria, odzież do marki KTM (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46