Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Z 7 Hybrid

CZAS ZMIENIĆ ZASADY GRY

Unikana jednostka napędowa, która łączy silnik spalinowy o pojemności 451 cm3 i kompaktowy
silnik trakcyjny oferuje kierowcom szereg nowych wrażeń z jazdy: średniej wielkości
motocykl z natychmiastowym przyspieszeniem modelu supersportowego klasy 1000 cm3
ze startu zatrzymanego (z e-boost), oszczędność paliwa na równi z klasą 250
cm3 i sportową jazdę ze zmianą biegów za pomocą przycisków na manetce.
Analogicznie jak Kawasaki Ninja 7 Hybrid – Z7 Hybrid oferuje
trzy różne tryby jazdy, z których każdy oferuje odrębny
charakter jazdy i liczne innowacyjne funkcje do
odkrycia przez kierowców.

CENA:

66100 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Tryb WALK (z możliwością cofania)

    Ten wygodny tryb pomaga w manewrowaniu motocyklem na parkingu czy wzniesieniach/podjazdach. Po włączeniu tego trybu otwarcie przepustnicy powoduje ruch motocykla do przodu z prędkością pieszego. Zamknięcie przepustnicy za punktem "zero" powoduje cofanie. więcej

  • Bez-emisyjny napęd

    W trybie EV Ninja 7 Hybrid nie wytwarza emisji podczas pracy. Ten tryb na krótkich dystansach może być również przydatny w niektórych sytuacjach, w których wymagana jest cicha i bezemisyjna jazda, na przykład w centrach miast lub na parkingach. więcej

  • e-boost: zwiększona wydajność i przyspieszenie na poziomie litrowego motocykla

    Oprócz zwiększenia ogólnej mocy do poziomu maszyny klasy 650 cm3, z aktywowanym e-boostem Z 7 Hybrid może w pierwszej fazie 'pokonać' nawet model Ninja ZX-10R ze startu zatrzymanego

  • 3 tryby jazdy

    Trzy tryby jazdy do wyboru (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID i EV ) zapewniają wszechstronność umożliwiającą dostosowanie się do szerokiego zakresu sytuacji spotykanych na drodze. Każdy z trybów ma inny charakter oddawania mocy, dając kierowcy możliwość wyboru zależnie od panujących warunków. więcej

  • Przyjazny interfejs

    Od zrelaksowanej, sportowej pozycji jazdy, która jest przeznaczona dla szerokiego grona kierowców, po intuciyjny układ przełączników, wszystkie aspekty interfejsu kierowcy Z7 Hybrid zostały zaprojektowane tak, aby były ergonomiczne i wzbudzały zaufanie podczas użytkowania. więcej

  • Agresywna stylizacja "Z"

    Łącząc ostry, agresywny wygląd Z Supernaked z czystym, wysokiej klasy wizerunkiem maszyny hybrydowej, muskularny design Z7 Hybrid podkreśla jego potencjał do jazdy ulicznej, pozostawiając przy tym potężne wrażenie. Chociaż jest to zupełnie nowy typ motocykla, stylizacja ma wspólne elementy sugomi z innymi modelami z serii Z, które jasno pokazują, że jest to część rodziny Z. Funkcjonalne piękno kanałów chłodzących pod osłoną uzupełniają elementy HEV, takie jak półprzezroczysta prawa osłona boczna i logo "Hybrid" na osłonach silnika. więcej

  • Oświetlenie Full-LED

    Pełne oświetlenie LED zapewnia nowoczesny wygląd i elegancką, futurystyczną stylistykę.

  • Sportowe prowadzenie

    Ortodoksyjny sposób projektowania podwozia motocykla sportowego został wykorzystany do starannego rozmieszczenia wszystkich komponentów hybrydowej jednostki napędowej (silnik spalinowy, silnik trakcyjny, zestaw akumulatorów, ISG) w lekkiej ramie kratownicowej, aby uzyskać lekkie, zwinne prowadzenie, z którego znane są sportowe motocykle Kawasaki. więcej

  • Futurystyczna kolorystyka

    Srebrny i limonkowy z półmatowym wykończeniem, kolor i grafika Z7 Hybrid nadają świeży, futurystyczny wizerunek modelom HEV Kawasaki.

  • Hybryda - wygrywa na mieście

    W mieście wszechstronność Z7 Hybrid ułatwia poruszanie się po miejskiej dżungli. Kierowcy mogą łatwo zmieniać tryby jazdy w zależności od sytuacji. W trybie ECOHYBRID oszczędne zużycie paliwa pomaga zminimalizować koszty eksploatacji. Inne funkcje, takie jak zatrzymanie na biegu jałowym i ALPF (Automatic Launch Position Finder) są wygodne podczas jazdy w ruchu miejskim, podczas gdy tryb WALK ułatwia manewrowanie na parkingu. W trybie EV, cicha, bezemisyjna jazda oferuje możliwość wjazdu do obszarów o ograniczonym dostępie do pojazdów spalinowych i dostosowania się do pewnych sytuacji, w których cicha jazda jest odpowiednia. więcej

  • ALPF (Automatic Launch Position Finder)

    Po zatrzymaniu się motocykla, skrzynia biegów automatycznie wrzuca 1. bieg, aby ułatwić ponowne ruszenie.

  • 4,3-calowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT z łącznością ze smartfonem

    4,3-calowe, w pełni cyfrowe, kolorowy wyświetlacz TFT to nie tylko nowoczesny wygląd, ale również czytelne wskazania wszystkich parametrów jazdy. Nie zabrakło także bezprzewodowego połączenia z Twoim smartfonem. więcej

  • Hybryda - futurystyczny design

    Jako następna generacja modelu Supernaked, Z7 Hybrid łączy agresywną stylistykę Z z czystym, wysokiej klasy wizerunkiem godnym pierwszych na świecie* motocykli hybrydowych. Kierowcy będą zachwyceni dbałością o detale, zrelaksowaną, sportową pozycją jazdy po pełnokolorowy wyświetlacz TFT z łącznością ze smartfonem i intuicyjnym układem przełączników. *Masowo produkowane modele (z wyłączeniem skuterów) na dzień 6 października 2023 r., według badań Kawasaki Motors, Ltd. więcej

  • W pełni automatyczna lub manualna zmiana biegów

    W zależności od trybu jazdy, kierowcy mogą korzystać z pełnej automatyki (tryb EV), ręcznej zmiany przycisków (SPORT-HYBRID) lub preferencji kierowcy (ECO-HYBRID).

  • Hybryda: Sportowe prowadzenie

    Podobnie jak wszystkie motocykle Kawasaki, Z7 Hybrid został zaprojektowany z myślą o przyjemności z jazdy i maksymalnej kontroli. Oprócz responsywnej, przyjaznej dla kierowcy hybrydowej jednostki napędowej i lekkiego, zwinnego podwozia, kierowcy mogą oczekiwać nowych wrażeń, takich jak potężne przyspieszenie z e-boostem i zmiana biegów za pomocą przycisku wspierana przez zastrzeżoną logikę Kawasaki i unikalną elektronicznie sterowaną skrzynię biegów. więcej

  • 6-biegowa zautomatyzowana skrzynia biegów

    Unikalna, elektronicznie sterowana 6-biegowa skrzynia biegów Kawasaki wykorzystuje zautomatyzowany układ do płynnej zmiany biegów i obsługi sprzęgła. Dzięki zmianie biegów i sprzęgła hydraulicznego przez motocykl, kierowca może skupić się na kontroli przepustnicy. więcej

  • Wolność - brak konieczności ładowania

    Ponieważ akumulator jest ładowany podczas jazdy, kierowca może skupić się na jeździe bez obaw o rozładowanie akumulatora i unieruchomienie.

  • Funkcja start-stop

    W trybie ECO-HYBRID po całkowitym zatrzymaniu pojazdu silnik wyłącza się, aby oszczędzać paliwo i unikać emisji spalin.

  • Ekonomia jazdy na poziomie silnika 250cc

    Dzięki wsparciu silnika elektrycznego, zużycie paliwa z Z7 Hybrid może być niższe od motocykla klasy 250cc

  • Unikalna, mocna hybrydowa jednostka napędowa*

    Dzięki kompaktowemu silnikowi trakcyjnemu zamontowanemu za 2-cylindrowym silnikiem spalinowym o pojemności 451 cm3, mocna hybrydowa jednostka napędowa jest pierwszą tego typu zastosowaną w motocyklu. Pracując równolegle, silnik spalinowy i silnik trakcyjny uzupełniają się nawzajem, tworząc przyjazny dla kierowcy charakter z silnym momentem obrotowym w niskim i średnim zakresie. *Systemy hybrydowe łączą silnik spalinowy (ICE) z silnikiem elektrycznym, a dzięki dużej pojemności akumulatora są w stanie działać wyłącznie w oparciu o energię elektryczną. Tryb EV w Ninja 7 Hybrid może być przydatny w niektórych sytuacjach, w których wymagana jest cicha jazda, na przykład w obszarach mieszkalnych lub na parkingach. Prędkość i zasięg są ograniczone.. więcej

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 451 cm³
Średnica x skok 70 x 58.6 mm
Stopień sprężania 11.7:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy Zintegrowany rozrusznik
Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Nowy amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 obr./min.
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1 2.235 (38/17)
Przełożenie biegu 2 1.800 (36/20)
Przełożenie biegu 3 1.240 (31/25)
Przełożenie biegu 4 1.074 (29/27)
Przełożenie biegu 5 0.964 (27/28)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite 3.017 (43/14)
Sprzęgło Wielotarczowe, zautomatyzowane
Rama & Wymiary
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 104 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 114 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys 2,145 x 750 x 1,135 mm
Rozstaw osi 1,535 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Wysokość siedzenia 795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 227 kg
Silnik elektryczny
Rodzaj silnika Chłodzony cieczą, silnik synchroniczny z magnesami stałymi
Akumulator Typ Akumulator litowo-jonowy
Napięcie znamionowe 50,4 V
Całkowita pojemność znamionowa 27.2 Ah
Waga akumulatora 13 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46