GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
Kawasaki wprowadza pierwszy na świecie masowo produkowany motocykl hybrydowy. Poznajcie Ninja
7 Hybrid. Pod względem wymiarów, Ninja 7 Hybrid to średniej wielkości motocykl oferujący
osiągi w klasie od 650 cm3 do 700 cm3 z natychmiastowym przyspieszeniem, które
może konkurować nawet z supersportami klasy 1000 cm3 ze startu zatrzymanego
(z funkcją e-boost, którą dostępna jest również w elektrycznych
motocyklach Kawasaki), jednocześnie oferując oszczędność paliwa
na równi z klasą 250 cm3 i sportową jazdę ze zmianą biegów
za pomocą dedykowanych przycisków na kierownicy.
66100 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym |
Pojemność skokowa silnika | 451 cm³ |
Średnica x skok | 70 x 58.6 mm |
Stopień sprężania | 11.7:1 |
Układ zaworów | 8 zaworów DOHC |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi |
Układ rozruchowy | Zintegrowany rozrusznik |
Smarowanie | Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa |
Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek |
Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok |
Zawieszenie, przednie | Widelec teleskopowy 41 mm |
Zawieszenie, tylne | Nowy amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny |
Moc maksymalna | 51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min. |
Maksymalny moment obrotowy | 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 obr./min. |
Przełożenie | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
Przełożenie podstawowe | 2.219 (71/32) |
Przełożenie biegu 1 | 2.235 (38/17) |
Przełożenie biegu 2 | 1.800 (36/20) |
Przełożenie biegu 3 | 1.240 (31/25) |
Przełożenie biegu 4 | 1.074 (29/27) |
Przełożenie biegu 5 | 0.964 (27/28) |
Przełożenie biegu 6 | 0.852 (23/27) |
Przełożenie całkowite | 3.017 (43/14) |
Sprzęgło | Wielotarczowe, zautomatyzowane |
Typ ramy | Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie |
Ślad | 104 mm |
Skok zawieszenia, przednie | 120 mm |
Skok zawieszenia, tylne | 114 mm |
Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
Opona, tylna | 160/60ZR17M/C (69W) |
Dł x Szer x Wys | 2,145 x 750 x 1,135 mm |
Rozstaw osi | 1,535 mm |
Prześwit pod pojazdem | 130 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14 litrów |
Wysokość siedzenia | 795 mm |
Masa pojazdu gotowego do użytku | 227 kg |
Rodzaj silnika | Chłodzony cieczą, silnik synchroniczny z magnesami stałymi |
Akumulator Typ | Akumulator litowo-jonowy |
Napięcie znamionowe | 50,4 V |
Całkowita pojemność znamionowa | 27.2 Ah |
Waga akumulatora | 13 kg |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN