GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
Nowy Versys 650, stworzony by podbić miasto lub zostawić je daleko w tyle. Model ten został zaprojektowany z myślą o podboju miejskiej dżungli, a jego największy potencjał ujawnia się w wersji Tourer+, która zabierze Ciebie, Twojego pasażera i bagaż na kolejną wielką przygodę. Nowe dedykowane funkcje, takie jak regulowana przednia szyba, kolorowy wyświetlacz TFT z łączem Bluetooth, oświetlenie LED i kontrola trakcji KTRC zapewniają przyjemność z każdej jazdy. Krótka wycieczka do biura lub weekendowy wyjazd – niech Versys 650 będzie Twoim najlepszym przewodnikiem w podróży.
https://www.kawasaki.pl/pl/products/Dual_Purpose/2024/Versys_650/multimedia?Uid=08AFWVlfWgwKWl9ZUVkJXFxZX1AJCwsMW10MXQoNDQxaW1g
42 900 zł* Rok modelowy 2024
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym |
Pojemność skokowa silnika | 649 cm³ |
Średnica x skok | 83 x 60 mm |
Stopień sprężania | 10.8:1 |
Układ zaworów | 8 zaworów DOHC |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin) |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Smarowanie | Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa |
Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek |
Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy |
Zawieszenie, przednie | Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie) |
Zawieszenie, tylne | Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny |
Moc maksymalna | 49 kW {67 KM} / 8,500 obr./min |
Emisja C02 | 107 g/km |
Zestaw dławiący 35 kW | Available |
Maksymalny moment obrotowy | 61 N•m {6.2 kgf•m} |
Przełożenie | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
Przełożenie podstawowe | 2.095 (88/42) |
Przełożenie biegu 1 | 2.438 (39/16) |
Przełożenie biegu 2 | 1.714 (36/21) |
Przełożenie biegu 3 | 1.333 (32/24) |
Przełożenie biegu 4 | 1.111 (30/27) |
Przełożenie biegu 5 | 0.966 (28/29) |
Przełożenie biegu 6 | 0.852 (23/27) |
Przełożenie całkowite | 3.067 (46/15) |
Sprzęgło | Mokre wielotarczowe, manualne |
Typ ramy | Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie |
Ślad | 108 mm |
Skok zawieszenia, przednie | 150 mm |
Skok zawieszenia, tylne | 145 mm |
Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
Opona, tylna | 160/60ZR17M/C (69W) |
Kąt skrętu L/P | 35° / 35° |
Dł x Szer x Wys | 2,165 x 840 x 1,360 mm |
Rozstaw osi | 1,415 mm |
Prześwit pod pojazdem | 170 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 21 litrów |
Wysokość siedzenia | 845 mm |
Masa pojazdu gotowego do użytku | 217 kg |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN