GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
Suzuki DR-Z4S to motocykl, do którego idealnie pasuje hasło „Ready 4 Anything” (gotowy na wszystko).
Ten motocykl zabierze Was w dowolne miejsce na Ziemi, bez znaczenia czy trasa będzie prowadzić asfaltem, czy też trzeba będzie pojechać z daleka od bitych dróg. Przykład Suzuki DR-Z4S pokazuje, w jaki sposób jeszcze bardziej można dopracować maszynę sprawdzoną przez lata i zarazem będącą liderem w swojej klasie.
Suzuki DR-Z4S jest gotowy na każde warunki. Szybko i sprawnie poradzi sobie z wyzwaniem. Nie ma znaczenia, czy myślimy tu o dziurawych albo szutrowych drogach ostatniej kategorii, czy też o ciasnych, asfaltowych nitkach toru do supermoto.
Nowa rama kołyskowa jest wykonana ze stali, ma rozbudowaną górną część (dwie zamiast jednej
belki) i bez problemów sprawdzi się również podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach w
terenie. Jednocześnie nowa konstrukcja ramy wpływa na łatwość i precyzyjne prowadzenie
motocykli.
Suzuki DR-Z4S to motocykl, do którego idealnie pasuje hasło „Ready 4 Anything” (gotowy na wszystko
– w wolnym tłumaczeniu) dla podkreślenia jak niezwykle uniwersalny charakter ma ta maszyna. Ten
motocykl zabierze Was w dowolne miejsce na Ziemi, bez znaczenia czy trasa będzie prowadzić
asfaltem, czy też trzeba będzie pojechać z daleka od bitych dróg. Nowe Suzuki ma zagwarantować
właścicielowi mnóstwo radości z jazdy podczas każdego wyjazdu. Przykład Suzuki DR-Z4S pokazuje, w
jaki sposób jeszcze bardziej można dopracować maszynę sprawdzoną przez lata i zarazem będącą
liderem w swojej klasie i to bez znaczenia czy mówimy o osiągach, czy też skupiamy się na wyglądzie.
Oto najnowsza interpretacja tego, czym powinien wyróżniać się nowoczesny motocykl klasy dual sport!
Długość całkowita | 2270 mm |
Szerokość całkowita | 885 mm |
Wysokość całkowita | 1235 mm |
Rozstaw osi | 1495 mm |
Prześwit | 300 mm |
Wysokość siedzenia | 920 mm |
Masa własna | 151 KG |
Typ silnika | 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC |
Średnica cylindra × skok tłoka | 90 mm x 62,6 mm |
Pojemność skokowa | 398 cm3 |
Stopień sprężania | 11,1 : 1 |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Sucha miska olejowa |
Przekładnia | 5-stopniowa |
Zawieszenie - Przód | Teleskopowe upside-down, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - Tył | Centralny amortyzator, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
Odchylenie / wyprzedzenie | 26.5˚ / 95mm |
Hamulce - Przód | Tarcze |
Hamulce - Tył | Tarcze |
Opony - Przód | 80/100-21M/C 51P, dętkowe |
Opony - Tył | 120/80-18M/C 62P, dętkowe |
Układ zapłonowy | Elektroniczny zapłon (tranzystorowy) |
Zbiornik paliwa | 8,7 l |
Ilość oleju (całkowita) | 1,9 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN