Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Ninja H2R

BUILT BEYOND BELIEF

Punktem wyjścia dla stworzenia Niniy H2R było dążenie do zaoferowania motocyklistom produktu,
jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyli. Ninja H2R wymaga szacunku i przyciąga
najbardziej utalentowanych i zaangażowanych zawodników. Ze względu na swoi
bezkompromisowy charakter, ten motocykl nie jest dopuszczony do użytku na
drogach publicznych.

Multimedia

Kontakt ws. modelu

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/moto46/public_html/moto46.pl/wp-content/themes/moto2016/includes/sections/model/_modelGallery.php on line 4

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Öhlins TTX36 Tylne zawieszenie

    Öhlins TTX36 Tylne zawieszenie: Amortyzator Öhlins TTX oferuje kierowcom wiele udogodnień: >> Zwiększoną stabilność tyłu, co przyczynia się do udoskonalonego skręcania. >> Łagodne działanie zawieszenia daje uczucie niesamowitego tłumienia oraz podnosi komfort jazdy i lepsze prowadzenie. Stabilne tylne zawieszenie powoduje, że mamy lepsze wyczucie przodu. Zwiększa to pewność kierowców podczas wyścigów. >> Niesamowita przyczepność i wyczucie podłoża. >> Motocykl daje poczucie większej stabilności przy jeździe z dużą prędkością. >> Dzięki łagodnej pracy zawieszenia, która pochłania wszystkie wstrząsy, uzyskany został również większy komfort jazdy. więcej

  • Elektroniczny amortyzator skrętu Öhlins

    Elektroniczny amortyzator skrętu został stworzony we współpracy z Öhlins, jedną z najbardziej popularnych i szanowanych firm produkujących amortyzatory skrętu.

  • Wahacz Mono

    Wahacz typu mono (jednostronny) pozwala na zamontowanie tłumika bliżej osi motocykla, co z kolei pozwala na zapewnienie odpowiedniej pozycji przy pokonywaniu zakrętów na torze.

  • Kłowa skrzynia biegów

    Aby umożliwić szybką i sprawną zmianę biegów zastosowano skrzynię kłową. Jest to rodzaj transmisji powszechnie stosowany w MotoGP, opracowany przy wykorzystaniu informacji płynących od członków zespołu Kawasaki Racing. więcej

  • Kompresor

    Kompresor użyty w Ninja H2R został zaprojektowany przez projektantów silników motocyklowych Kawasaki przy pomocy innych działów z grupy KHI, mianowicie Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company oraz Corporate Technology Division. więcej

  • Hamulce Brembo

    Para masywnych pół-pływających tarcz hamulcowch o średnicy 330 mm firmy Brembo o grubości 5,5mm oferuje wyjątkową moc hamowania.

  • Wloty powietrza

    Powietrze dostarczane do doładowania przechodzi poprzez podwójne wloty Ram Air, których łączna powierzchnia wynosi 13.000 mm. To obrazuje ile powietrza jest potrzebne aby osiągnąć moc 300 KM.

  • Skrzydełka aero

    W miejscu lusterek Ninja H2R posiada specjalnie zaprojektowane aerodynamiczne skrzydła CFRP.

  • Wskaźniki

    Nowymi funkcjami są: rzędowe wyświetlanie kąta oraz funkcja nagrywania maksymalnego kąta (możliwie dzięki dodaniu Modułu pomiaru bezwładności – IMU)

  • KQS - Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • Kawasaki Engine Brake Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

  • Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy. więcej

  • Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • KIBS

  • POWER MODES (TRYBY ZASILANIA)

    Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • KTRC (3-TRYBY, 9-POZIOMOWY)

    9-trybowa kontrola trakcji Kawasaki (KTRC) to najbardziej zaawansowany system kontroli trakcji, który pozwala na agresywniejszą oraz bardziej sportową formę jazdy jak i spokój podczas jazdy na śliskich nawierzchniach. więcej

  • IMU

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy. więcej

  • KLCM - KAWASAKI LAUNCH CONTROL MODE

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI)

    KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy: - KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła) - KLCM - KIBS (z kontrolą przechyłów) - Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki więcej

  • ABS

  • ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosować motocykl do swojego wzrostu.

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy Elektryczny
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 147.2 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Rama & Wymiary
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 103 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 134 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
Rozstaw osi 1,455 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku 235 kg
Wysokość siedzenia 830 mm

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46