GRUPA MOTO46
Autoryzowany dealer marek:
Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM,
, Yamaha Marine, Suzuki Marine |
Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale prawdziwym wyzwaniem jest zmierzenie się z samym sobą. Dla takich jak Ty, którzy stawiają czoła każdemu wyzwaniu, zaprojektowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowa Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR mają to, co jest potrzebne aby wygrać: zupełnie nowe nadwozie z zintegrowanymi spoilerami, niewielkie i lekkie światła LED, kolorowy wyświetlacz TFT, łączność ze smartphonem, a także udoskonalenia wywodzące się z doświadczeń zespołu Kawasaki Racing Team zdobytych w trakcie serii wyścigów World Superbike.Teraz, gdy już masz bezwzględnie nastawiony na jazdę torową motocykl Ninja – zmierz się z samym sobą!* – zdjęcie przedstawia motocykl w specyfikacji torowej (niedostępny w regularnej sprzedaży). Motocykl z homologacją drogową zawiera wymagane element, jak kierunkowskazy, boczne lusterka czy mocowanie tablicy rejestracyjnej.
144500 zł* Rok modelowy 2024
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy |
Pojemność skokowa silnika | 998 cm³ |
Średnica x skok | 76 x 55 mm |
Stopień sprężania | 13.0:1 |
Układ zaworów | 16 zaworów DOHC |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Smarowanie | Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju |
Hamulce, przednie | Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy |
Hamulce, tylne | Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy |
Zawieszenie, przednie | Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny top-out |
Zawieszenie, tylne | Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane |
Moc maksymalna | 150 kW {204 KM} / 14,000 obr./min |
Moc maksymalna z powietrzem RAM | 157.5 kW {214 KM} / 14,000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 obr./min |
Przełożenie | 6-biegowa, kasetowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch uszczelniony |
Sprzęgło | Mokre wielotarczowe, manualne |
Typ ramy | Podwójna belka nośna, aluminium lane |
Ślad | 105 mm |
Skok zawieszenia, przednie | 120 mm |
Skok zawieszenia, tylne | 115 mm |
Opona, przednia | 120/70ZR17M/C (58W) |
Opona, tylna | 190/55ZR17M/C (75W) |
Kąt skrętu L/P | 27˚ / 27˚ |
Dł x Szer x Wys | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Rozstaw osi | 1,450 mm |
Prześwit pod pojazdem | 135 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 litrów |
Wysokość siedzenia | 835 mm |
Masa pojazdu gotowego do użytku | 206 kg |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN