Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Ninja ZX-10RR

PODEJDŹ BLIŻEJ...

Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale prawdziwym wyzwaniem jest zmierzenie się z samym sobą. Dla takich jak Ty, którzy stawiają czoła każdemu wyzwaniu, zaprojektowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowa Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR mają to, co jest potrzebne aby wygrać: zupełnie nowe nadwozie z zintegrowanymi spoilerami, niewielkie i lekkie światła LED, kolorowy wyświetlacz TFT, łączność ze smartphonem, a także udoskonalenia wywodzące się z doświadczeń zespołu Kawasaki Racing Team zdobytych w trakcie serii wyścigów World Superbike.Teraz, gdy już masz bezwzględnie nastawiony na jazdę torową motocykl Ninja – zmierz się z samym sobą!* – zdjęcie przedstawia motocykl w specyfikacji torowej (niedostępny w regularnej sprzedaży). Motocykl z homologacją drogową zawiera wymagane element, jak kierunkowskazy, boczne lusterka czy mocowanie tablicy rejestracyjnej.

https://www.kawasaki.pl/pl/products/Supersport/2023/Ninja_ZX-10RR/multimedia?Uid=0792CwxbW1peXllZDltbXFxaWwlcWlpeUVlbDVtdCVFYUFk

CENA:

144500 zł* Rok modelowy 2024

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Kolorowy wyświetlacz TFT

    Zupełnie nowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT uzupełnia wygląd deski rozdzielczej. Nowy licznik oferuje nowe możliwości niedostępne w poprzednim modelu.

  • Silnik

    Dzięki unowocześnionemu, potężnemu silnikowy, Ninja ZX-10RR oferuje niższą emisję spalin przy zachowaniu osiągów poprzedniego modelu.

  • System hamulcowy Brembo

    Podwójne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo M50 zatrzymują duże tarcze o średnicy 330mm, a specjalistycznie przygotowana radialna pompa hamulcowa i przewody hamulcowe w stalowym oplocie rodem z toru wyścigowego* wznoszą wydajność hamulców na nowy poziom. *Przewody hamulcowe w stalowym oplocie występują tylko Ninja ZX-10RR. więcej

  • Pozycja

    Zmodernizowana pozycja kierownicy i podnóżków przyczyniają się do bardziej agresywnej, nastawionej na torową, pozycję jeźdźca.

  • Zintegrowane tryby jazdy: Sport, Road, Rain, Rider (Manualny)

    Kompleksowe tryby jazdy, łączące S-KTRC i tryby Powet Mode pozwalają kierowcy skutecznie ustawić kontrolę trakcji i sposób oddwania mocy dla najlepszego dopasowania do danej sytuacji.

  • Elektroniczny tempomat

    Elektroniczny Tempomat Kawasaki utrzymuje żądaną prędkość dzięki jednemu przyciśnięciu guzika. Wystarczy raz aktywować, aby kierowca nie musiał stale utrzymywać manetki gazu. Rozwiązanie to redukuje napięcia powstające w prawej dłoni podczas długich podróży, umożliwiając relaksującą jazdę i przyczyniając się do podwyższenia komfortu. więcej

  • Zawieszenie

    Jeszcze bardziej ukierunkowane na jazdę torową ustawienia dzięki zaprojektowanemu w WSB systemowi BFF (Balance Free Front Fork) i BFRC (Balance Free Rear Cushion) ułatwiają przenoszenie masy pojazdu w osi przód-tył i przyczyniają się do lekkości prowadzenia. więcej

  • Skrzynia biegów

    Skrzynia biegów w Ninja ZX-10R została zaprojektowana do jazdy torowej. Większa zębatka tylna (zmiana z 39 na 41 zębów) i krótsze przełożenie pierwszego, drugiego i trzeciego biegu zapewniają wyższe przyśpieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów dla szybszego wyjścia z zakrętu, a także lepszego startu podczas wyścigu. więcej

  • Tempomat

    Elektroniczny Tempomat Kawasaki utrzymuje żądaną prędkość dzięki jednemu przyciśnięciu guzika. Wystarczy raz aktywować, aby kierowca nie musiał stale utrzymywać manetki gazu. Rozwiązanie to redukuje napięcia powstające w prawej dłoni podczas długich podróży, umożliwiając relaksującą jazdę i przyczyniając się do podwyższenia komfortu. więcej

  • Chłodnica oleju chłodzona powietrzem

    Nowa chłodnica oleju korzysta z niezależnego obiegu – taki projekt często spotykany jest w modelach wyczynowych.

  • KCMF - kontrola skręcania

    KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy: - KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła) - KLCM - KIBS (z kontrolą przechyłów) - Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki Umożliwia on na łagodne przejście z przyspieszenia do hamowania oraz ponownie do przyspieszenia. System KCMF również pomaga kierowcom w utrzymaniu idealnej linii przejazdu w zakręcie. więcej

  • KLCM

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • IMU

    Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. więcej

  • KQS

    ZKQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła. Zaprojektowany by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całokowcicie otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzegła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa. więcej

  • Kawasaki Engine Brake Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem. Gdy system jest aktywny, efekt hamowania silnikiem jest redukowany, zmniejszając interferencje podczas jazdy po torze. więcej

  • S-KTRC

    W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

  • Tryby zasilania

    Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • Tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy przy użyciu jedno przycisku. Po jego aktywacji, kierowca nie musi już dodawać gazu. Takie rozwiązanie zwiększa komfort jazdy podczas pokonywania długich dystansów. więcej

  • Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • SMARTPHONE CONNECTIVITY

    Łączność ze smartfonem przyczynia się do zwiększenia komfortu jazdy motocyklem, umożliwiając kierowcom łączenie się z motocyklem bezprzewodowo.

  • Tylny Amortyzator "Back-Link"

    Poziomy uklad amortyzatora "Back-Link" poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 13.0:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 150 kW {204 KM} / 14,000 obr./min
Moc maksymalna z powietrzem RAM 157.5 kW {214 KM} / 14,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Rama & Wymiary
Typ ramy Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad 105 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 115 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu L/P 27˚ / 27˚
Dł x Szer x Wys 2,085 x 750 x 1,185 mm
Rozstaw osi 1,450 mm
Prześwit pod pojazdem 135 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46