
Ten lekki model z rodziny „Faster Sons” jest idealnym motocyklem dla wszystkich potrafiących docenić ponadczasowe wzornictwo i autentyczny styl, ale równocześnie oczekujących sportowych osiągów, jakie dają nowoczesne technologie silnika i zawieszenia. Zainspirowana przeszłością i stworzona z myślą o przyszłości, XSR125 Legacy to najlepszy wybór dla każdego motocyklisty – początkującego, doświadczonego i wracającego do jazdy po latach przerwy.
Przyglądając się bliżej modelowi XSR125 Legacy, łatwo dostrzec, że zbudowano go z myślą o wyróżnianiu się z tłumu. Szprychowe koła z lakierowanymi na złoto obręczami, okrągła obudowa reflektora i okrągły zestaw wskaźników LCD nadają temu neo-retro czysty wygląd niezmącony niepotrzebnymi ozdobnikami. A jak wiadomo klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Pokochasz pięknie wykonane detale, w tym aluminiowe mocowania, dedykowaną dyskretną kolorystykę i efektowne grafiki.
A z chwilą uruchomienia chłodzonego cieczą silnika o pojemności 125 cm3 uświadomisz sobie, że ten lekki motocykl ma dość krzepy na każdą sytuację. Mając do dyspozycji 15 KM (11 kW), czyli maksymalną moc dozwoloną na prawo jazdy kategorii A1, XSR125 Legacy dynamicznie przyspiesza na wszystkich biegach. Rama Deltabox i widelec upside-down zapewniają lekkie sportowe prowadzenie, a wyprostowana pozycja za kierownicą zwiększa komfort jazdy.
24 300.00 zł*
* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 124 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 52,0 mm x 58,6 mm |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Moc maksymalna | 11,0 kW (15 KM) @ 10 000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 11,5 Nm przy 800 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Spalanie | 2,1 l/100km |
Emisja CO2 | 47 g/km |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 26º |
Wyprzedzenie | 95 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz, |
Skok tylnego zawieszenia | 110 mm |
Hamulec przedni | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 267 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm |
Opona przednia | 110/70 17 |
Opona tylna | 140/70 17 |
Uwaga | EU5 compliant |
Długość całkowita | 1960 mm |
Szerokość całkowita | 800 mm |
Wysokość całkowita | 1 065 mm |
Wysokość siodełka | 815 mm |
Rozstaw kół | 1 330 mm |
Minimalny prześwit | 160 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 140 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 11 l |
Pojemność zbiornika oleju | 1,05 l |
Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.
Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.
Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.
Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN