Facebook
Sklepmoto46.pl Otomoto Allegro

Ninja ZX-4RR

PODEJDŹ BLIŻEJ...

W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model
Supersport. Ninja ZX-4RR wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400
cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze,
jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja
ZX-4RR, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego
prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę

CENA:

47400 zł*

Kontakt ws. modelu Już od
zł/msc

* ze względu na wahania kursowe rzeczywista cena może się różnić

Istnieje możliwość dostarczenia motocykla
pod drzwi na terenie całej Polski!

Kontakt ws. modelu

Cechy

  • Rama kratownicowa

    Zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej analizy sztywności dynamicznej Kawasaki, ta kratownicowa rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie zapewnia wymaganą równowagę między wytrzymałością a elastycznością podwozia, aby uzyskać zwinne prowadzenie Ninja ZX-4RR w stylu supersport. więcej

  • Quick-shifter (góra/doł)

    Seryjny Quickshifter umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów w górę i w dół, zapewniając płynne przyspieszanie i łatwe zwalnianie, umożliwiając kierowcom jeszcze lepsze wykorzystanie ekscytującego charakteru silnika Ninja ZX-4RR. więcej

  • Doładowanie powietrza (Ram Air Intake)

    Uzupełnieniem centralnie umieszczonego wlotu Ram Air jest boczny kanał Ram Air, zaprojektowany w oparciu o know-how zaczerpnięty z Ninjy H2, kieruje powietrze do obudowy filtra powietrza i przyczynia się do doskonałych osiągów. Agresywny wygląd i dźwięk dolotu zwiększają wrażenia z jazdy rzędową 'czwórką' i wizualnie identyfikują motocykl jako jeden z modeli Kawasaki Ninja ZX. więcej

  • Oświetlenie Full-LED

    Od podwójnych reflektorów po tylne światło inspirowane Ninją ZX-10R, oświetlenie Ninja ZX-4RR jest pełni wykonane w technologii LED.

  • Ergonomia ZX-4RR

    Naturalnie agresywna pozycja jazdy (bardziej pochylona niż w Ninjy 400, ale nadal komfortowa) pozwala kierowcy wykorzystać możliwości Ninja ZX-4RR. Zbiornik paliwa jest smukły, co sprzyja dobremu kontaktowi z motocyklem, podczas gdy kształt twardej poduszki siedzenia ułatwia transfer masy ciała kierowcy podczas jazdy sportowej i jest wygodny podczas dłuższych przejażdżek. więcej

  • Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń

    Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit - tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób. więcej

  • Łączność ze smartfonem

    Technologia Bluetooth umożliwia połączenie motocykla ze smartfonami za pośrednictwem aplikacji "RIDEOLOGY THE APP", umożliwiając kierowcy dostęp do szeregu funkcji w celu zwiększenia wrażeń z jazdy motocyklem i monitorowania poszczególnych parametrów. więcej

  • Wyścigowe zawieszenie

    Odwrócony widelec o średnicy ø37 mm Ninja ZX-4RR wykorzystuje elementy wewnętrzne SFFBP, aby zapewnić zarówno osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność, podczas gdy tylne zawieszenie Horizontal Back-link oferuje progresywny charakter. Dodatkowo, ZX-4RR posiada możliwość regulacji napięcia wstępnego spręzyn przedniego zawieszenia. więcej

  • Całkowicie nowy silnik 4-cylindrowy

    Nowy, chłodzony cieczą 4-cylindrowy silnik o pojemności 399 cm3 przesuwa granice technologiczne, aby wyznaczyć nowy standard w klasie 400 cm3*. Opracowany w oparciu o know-how zdobyte w innych modelach Ninja ZX, wysokowydajny silnik oferuje wiodącą w swojej klasie moc i zakres obrotów przekraczających 15 000 obr/min. więcej

  • Tryby jazdy

    Cztery zintegrowane tryby jazdy (Sport, Road, Rain lub Rider (manualny) ułatwiają wybór poziomu kontroli trakcji i trybu mocy w zależności od aktualnych warunków jazdy.

  • Styling Ninja

    Jak przystało na najpotężniejszą maszynę w klasie 400 cm3, agresywna stylistyka Ninja ZX-4RR emanuje aurą swojej mocy i wybuchowego charakteru.

  • Duże tarcze hamulcowe

    Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4RR o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy. więcej

  • KCMF

    KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy: - KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła) - KLCM - KIBS (z kontrolą przechyłów) - Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki Umożliwia on na łagodne przejście z przyspieszenia do hamowania oraz ponownie do przyspieszenia. System KCMF również pomaga kierowcom w utrzymaniu idealnej linii przejazdu w zakręcie. więcej

  • KLCM

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • IMU

    Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. więcej

  • KQS

    Zaprojektowany by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całokowcicie otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzegła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa. więcej

  • Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy. więcej

  • Kawasaki Engine Brake Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem. Gdy system jest aktywny, efekt hamowania silnikiem jest redukowany, zmniejszając interferencje podczas jazdy po torze. więcej

  • S-KTRC

    W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

  • Tryby zasilania

    Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • Tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy przy użyciu jedno przycisku. Po jego aktywacji, kierowca nie musi już dodawać gazu. Takie rozwiązanie zwiększa komfort jazdy podczas pokonywania długich dystansów. więcej

  • Komunikacja z telefonem

    Innowacyjna technologia umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Za pomocą aplikacji na smartfon "RIDEOLOGY THE APP" można uzyskać dostęp do szeregu funkcji motocykla co przyczynia się do poprawy wrażenia z jazdy motocyklem. Informacje o pojeździe takie jak przebieg, wskaźnik paliwa czy harmonogram czynności serwisowych można wyświetlić na smartfonie. więcej

  • Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • Tylny Amortyzator "Back-Link"

    Poziomy uklad amortyzatora "Back-Link" poprawia rozklad masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 399 cm³
Średnica x skok 57 x 39.1 mm
Stopień sprężania 12.3:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 4
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne półpływające tarcze 290 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie Odwrócony widelec ø37 mm (SFF-BP) z możliwością ustawienia napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Poziome Back-Link z amortyzatorem gazowym BFRC Lite, zbiornikiem typu piggyback, regulacją tłumienia dobicia i odbicia, regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 57 kW {77 KM} / 14,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 39 N•m {4 kgf•m} / 13,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Sprzęgło Mokre wielotarczowa
Rama & Wymiary
Typ ramy Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad 97 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys 1,990 x 765 x 1,110 mm
Rozstaw osi 1,380 mm
Prześwit pod pojazdem 135 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów
Wysokość siedzenia 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 189 kg

Oblicz ratę za motocykl

1000 ZŁ
0%
10 miesięcy
zł/miesiąc
zł wkład własny
Wyliczenia nie stanowią oferty handlowej. Maksymalna kwota kredytu wynosi 50.000 zł.
Potrzebujesz więcej informacji o tym modelu?

Wyszukiwarka części Kawasaki

Części, akcesoria, odzież do marki Kawasaki (i innych)! Mamy w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów. Wszystkie dostępne w ciągu 24-72 godzin.

Wyszukiwanie:

Wybór marki jest wymagany

Powered by:

Grupa MOTO46 Autoryzowany dealer marek: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM, Yamaha Marine, Suzuki Marine
ul. Kurza 1 i 4, 70-795 Szczecin Kijewo

© 2014 Grupa MOTO46 ®
realizacja: kzolnowski.pl, edycja i dalsze prace: adRespect

Subwencja PFR

Odpowiedzią na potrzeby zdrowotne pracowników Moto46 sp.z o.o. jest udział Spółki w projekcie RPZP.06.08.00: Wdrożenie kompleksowych programów zdrowotnych zapobiegającym istotnym problemom zdrowotnym regionu oraz dotyczących chorób negatywnie wpływających na rynek pracy, ułatwiających powroty do pracy, umożliwiających wydłużenie aktywności zawodowej oraz zwiększenie zgłaszalności na badania profilaktyczne.

Celem projektu jest wdrożenie programu eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy, poprzez dostosowanie stanowisk pracy w bardziej ergonomiczny sprzęt.

Modernizacja i dostosowanie stanowisk pracy pozwolą na zredukowanie czynników mogących powodować u pracowników dolegliwości zdrowotne związane z układem kostno-mięśniowym, oddechowym, nerwowym, krwionośnym oraz z narządem wzroku.

Całkowita wartość projektu: 234 151,75 PLN

Dofinansowanie projektu z UE: 199 028,98 PLN

Trwa ładowanie

SALON: KURZA 1

Yamaha, Yamaha Marine

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Andrzej - marka: Yamaha

508 46 46 46

Krzysztof - marka: Yamaha

515 46 46 46

Serwis Yamaha

500 46 46 46

Części Yamaha

511 46 46 46

Akcesoria, odzież

519 46 46 46

SALON: KURZA 4

Suzuki, Suzuki Marine, KTM, Kawasaki

Główny nr telefonu:

91 46 000 00

Krzysztof - marki: Suzuki, Kawasaki

517 46 46 46

Ania - marka: KTM

518 46 46 46

Serwis Moto, ATV

500 46 46 46

Serwis Marine

664 46 46 46

Dział Części

511 46 46 46